Zwroty

Zwrot Towaru

W sklepie Cosmo priorytetem jest pełne zadowolenie klientów. W przypadku, gdy otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz pełne 14 dni roboczych na dokonanie zwrotu. Nie musisz uzasadniać powodu zwrotu, jednak będziemy wdzięczni, jeśli zechcesz podzielić się swoją opinią, co pozwoli nam jeszcze bardziej dopasować naszą ofertę do Twoich potrzeb.

Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić produkt, prosimy o odesłanie go w oryginalnym opakowaniu. Wszystkie dokumenty zamówienia oraz ewentualne dodatki powinny być dołączone. Do zwracanego towaru koniecznie dołącz również formularz zwrotu (dostępny do pobrania tutaj). Będziemy również wdzięczni, gdy opatrzysz przesyłkę dopiskiem „Zwrot”.

Produkty prosimy przesyłać na adres:

Cosmo Poland Sp. z o.o.

Zaciszna 27

41-103 Siemianowice Śląskie

Zwrot należności

Po spełnieniu warunków zwrotu, rozpoczniemy procedurę zwrotu należności, które zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych. Proces zwrotu zależy od wybranej metody płatności: w przypadku płatności elektronicznych lub kartą zwrot nastąpi bezpośrednio na Twoje konto bankowe, natomiast przy płatności przy odbiorze lub tradycyjnym przelewie konieczne będzie podanie numeru konta w formularzu zwrotu.

Sposób zwrotu należności zależy od wybranej metody płatności:

Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie kartą płatniczą lub poprzez system płatności elektronicznych, zwrot środków zostanie zrealizowany za pomocą tego samego serwisu, bezpośrednio na Twoje konto bankowe.

W przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze lub tradycyjnym przelewem bankowym, prosimy o podanie numeru Twojego konta (26 cyfr) w formularzu zwrotu, na które przekażemy odpowiednią kwotę.